„სამეფო ქორწინება – პრინც იდილიოსა და ფრიალიოს არაჩვეულებრივი სასიყვარულო ისტორია“

თავი მეორე

„შეკვეთილი სტატია“

რამდენიმე დღეა, საზოგადოება პრინც იდილიოსა და ფრიალიოს თავბრუდამხვევ სასიყვარულო რომანზე საუბრობს, პრინცი იდილიო რომელიც საზოგადოებას, დახვეწილი იუმორით, ცხოვრებისეული ირონიით, მჭერმეტყველური საუბარით ხიბლავს, ხოლო მის არაჩვეულებრივ გემოვნებას, მთელი მსოფლიოს ფოე-ფოე საზოგადოება აღიარებს, მალე ყველასთვის სასურველი სასიძოდან, ჩამოქვეითდება; მეუღლისა და ქმრის სტატუს მოირგებს სოციალურ წილად.

თუმცა მანამდე, სანამ ის ამ წილადხვდომილ, მოეკლილ გზას გაივლიდა, სტილს, მანერებს, გვარის ზემოთ კურთხეულობას არავითარ მნიშვნელობას არ ანიჭებდა და ხშირად შეინიშნებოდა ისეთ სამოსში,  როგორებსაც ყოვლდღიურ ცხოვრებაში,  ჩვეულებრივი ჰაბიტუსები, 90 იანი წლებიდან მოყოლებული ატარებენ. კერძოდ:    მოდიდან გადასული და კუტურიების მიერ ჯერ კიდევ დაუბრუნებელ, მოკლე ტიპის შორტებსა და ადიდასის გახუნებულ იარლიყ დაკარგულ ბოტესებს. თუმცა მიუხედავად ამ ყოველივესი, მის ადრინდელ ჩაცმულობაში მაინც შეინიშნებოდა, სრულყოფილი გენეტიკის პირველყოფილი სახე და მახე.

თუმცა, ყველაფერი მას შემდეგ შეიცვალა, როდესაც ის მის სულის რჩეულს შეხვდა. მისი ფავორიტი მშვენიერი თოჯინა ფრიალიოა, როგორც გაირკვა გოგონას, თოჯინობის  სურვილი ჯერ კიდევ მაშინ გაუჩნდა, როდესაც უმოსაცდელო გაჩერებაზე, ავტობუსის მოლოდინში, დაინახა, თუ როგორი თვალებით  უყურებდნენ, შავკაბა, დაბერებული და ქალებად აღარ დარჩენილი ქალები, ჟურნალის ფერად- ფერად , კრიალა ფურცლებზე, ლამაზ ტანისამოსში, გამოსახულ მანეკენებს. მისი პირველი პოდიუმი კი ის ერთადერთი ასფალტი გახლდათ რომელიც დიდი ოხვრა ტანჯვით მოასხეს ამა ქვეყნის პატრონთ.

რამდენიმე წელიწადში ყველაფერი შეიცვალა, როდესაც გოგონა ცენტრალურ ქუჩაზე გადავიდა საცხოვრებლად, სწორედ ამ მომენტიდან მისი კარიერული წინსვლაც დაიწყო.  გოგონა განსხვავებული სტილით გამოირჩევა და ხშირად ამზეურებს მის სახასიათო საინტერესო მომენტებს. პერიოდულად კი საყვარელ მამაკაცთან ერთად გადაღებულ თბილ ჭორებსაც გვთავაზობს. თაყვანისმცემლების რაოდენობას ფრიალიო არ  უჩივის, რადგან როგორც ვხედავთ, იგი საკმაოდ დახვეწილი, ხელოვნების მოყვარული გოგონაააა. ფაქტია, რომ წყვილი ერთმანეთს უხდება და მათი შინაგანი ჰარმონია მუდმივად იგრძნობა.

გთხოვთ გავიცნოთ პრინცის ახალ რჩეული –  გოგონა დაბალი სოციალური ფენიდან! ფრიალიო!

  • მოგესალმებით ფრიალიო, დავიწყოთ პირველი კითხვით!-  თქვენი აზრით რა დაინახა პრინცმა იდილიომ თქვენში?
  • პირველ რიგში ძალიან გთხოვთ, პრინცესა ფრიალიო დამიძახეთ, ეს უბრალოდ ელემენტარული ეთიკაააა… რა დაინახა მან ჩემში? ეს რა გვარი შეკითხვაა?  რა თქმა უნდა უბრალოება, ყველა რაღაც განსაკუთრებულობითაა შეპყრობილი, ნამდვილი სილამაზე კი ყოველთვის  უბრალოებაშია, ეს ის ძირითადი სამკაულია, რომლითაც მე ვბრწყინავ.
  • თქვენ ბატონო, პრინცო იდილიო თქვენი აზრით, რა დაინახა მან თქვენში?
  • რა დაინახა მან ჩემში? მე რა დავინახე მასში, ეს უფრო საინტერესო შეკითხვაააა, რა თქმა უნდა ვხუმრობ, ჩვენ მე და ფრიალიო:  სამყაროს ორი საოცრება ვართ მე და ის, არა, არა, არა, ის და მე!
  • ქალბატონო პრინცესა ფრიალიო როგორც ვიცით, ადრე პრინც იდილიოს დიდი, ბებიის, ბაბუის ბაბუა, პრინცი ყოფილა თქვენი აზრით, რა ზეგავლენა მოახდინა, ამ საკითხმა თქვენს ურთიერთობაზე?
  • პირველ რიგში სანამ კერძს დაიწუნებ, მანამდე ჭამა უნდა შეიყვარო, ეს ჩემი უმნიშვნელოვანესი დამოკიდებულებააა კერძის დაგემოვნებისას, მეორე რიგში რა თქმა უნდა,  ამ საკითხს უდიდესი მნიშვნელობა ჰქონდა, სახლში მოფერებით გრანდიოზას ვეძახით!. 
  • -კარგით მაშინ ბატონო იდილიო,  როგორ ფიქრობთ, როგორი ზეგავლენა მოახდინა თქვენმა წარმოშობამ და წარმომავლობამ თქვენს სოციალურ ცხოვრებისეულ  ურთიერთობებზე?
  • ჩემი წარმომავლობა ჩემს სოციალურ ურთიერთობებზე? ეს საკითხი შეგიძლიათ, სასიყვარულო ისტორიების გარეშე დარჩენილ ბუხრებს მოჰკითხოთ,  სხვათა შორის ჩემი ფრიალიო მათ ხშირად რადიო „მოწყენილობის მხიარულებად შემქნელის“- წყალობით მათ თანაგრძნობის და მოკითხვის  წერილებს უგზავნის.
  • კიდევ ერთი შეკითხვა თქვენო უმაღლესაღმატებულობავ! იქნებ გაანდოთ ჩვენს ძვირფას მკითხველს ის საიდუმლო, თუ როგორ დაიმსახურეთ მის  უმაღლეს უმაღლეს უმაღლესობის მოწონება?
  • იცით მე, როგორც დაბადებიდანვე პრინცესა ფრიალიო, როდესაც სხვები კერძოდ კი ფლიოები იყვნენ მაგენი თუ ვინცხებიც, მთელი ზაფხულის განმავლობაში არაფერს არ აკეთებდნენ, გარდა ოქროს თხილის საბადო- პლანტაციებში თავდაუზოგველი, თავაუწეველი  მუშაობის გარდა, მე მაგის მაგივრად პრინც იდილიოს დაწერილ ლექსს ვსწავლობდი, რომელზეც მართალია უგემურნი ამბობენ წყალწყალა ლექსიაო, მაგრამ მე ამ სამყაროს ღირსშესანიშნაობად ვთვლი,  წაგიკითხავთ ეხლავე, სუუულ ზეპირათ მახსოვს.

გენაცვალე მაგ წარბებში,

გენაცვალე მაგ კბილებში,

გენაცვალე მაგ თვალებში,

გენაცვალე ჩემო თავო

ჩემო თავო ჩემო პრინცო იდილიო

  • და როგორც…..
  • მოიცათ ერთი წამით …. ასევე ვვარჯიშობდი ფანქცვალში, სერიოზული სახეების დაყენებაში, ტუჩის საღებავებისა და თვალის ფერებით თამაშში და თქვენ წარმოიდგენთ ლექსების წერაშიც კი. ასევე შამპანიურებთან ერთად ფოტოების გადაღებაში და ასევე ერთხელ ნიანგის გვერდითაც კი წამოვწექი, რა თქმაუნდა ეს ნიანგი შორს იყო, თორემ მე ხომ შემეშინდებოდა და  მერე პრინცს თავისი პრინცესა აღარ ეყოლობდა.?
  • დიახ, დიახ, რათქმაუნდა, ოღონდ როგორადაც  ჩიტებმა  მოგვიმღერეს, თურმე სინამდვილეში პრინცი იდილიოს ეს ლექსი მსუქანი გოგოებისთვის მიუძღვნია,  სადღეგრძოლოს თქმის დროს, როდესაც პრინც იდილიოს ჩვენებური სუფრის მადლით, ტრფობის ცეცხლი შესწვდა, და სიმღერით ცდილობდა განკურნებას, თუმცა ამ სიმღერაზე ბოროტი ხმები ამბობენ ყროყინი იყოო.
  • როოოოოგორ გეკადრეეებათ……..!!!
  • ფრიალიოოოო!
  • მეფეო ძალიან გთხოვთ, მაცალეთ ლაპარიკი.
  • ჯერ ერთი ჩემი იდილიო, ჩემი პრინცინიო, ისეთი პაპყვია, პრინცი რომ არ იყოს მე არ შევხედავდი, ვერ შევხედავდი, როგორ დავინახავდი, მარა ვენაცვალე ჩემს გამომცხვარ პურს და ლობიანს ისეთი კარგი ვარ. მერე მეორე, პრინცმა იდილიომ აქ პირველად ნახა და შეიგრძნო ჩვენი გასტრონიმიის ძალა და მადლი, ასე რომ მცირედი აღელვება  ეპატიება, რომელიც მაშინ დაეუფლა როდესაც ამ სიმღერებს უსმენდა-

რა ლამაზი ბიჭი ხარ

და რა ქვის გული გქონია,

აბა მითხარ თავი

პრინცი ხომ არ გგონიაოო?.

ის ისეთი ემოციურია და მგრძნობელი რომ არ შეუძლია სხვანაირად, მას შეუძლია ესეთი რამეც კი გამოაცხადოს ხმამაღლად „ პრინცის შეყვარებული ქუჩაში უცნაურ ცხოველებს ესალმება“ , ეს კიდევ არაფერია, ცხოვრებაში პირველად აქ დაინახა თხა, თან მდელოზე კი არა არამედ, პირდაპირ ქუჩაში, ასფალტზე, ეგონა ირეალობაში –  სიზმარში იყო, ყოველივე ისეთი დაუჯერებელი გახლდათ მისთვის, მერე კი ეს ყოველივე მის  უცხოელ მეგობარ- სტუმრებთან ოპტიკურ ილუზიად გაასაღა.

  •  ყოველდღე უამრავ წერილს ვიღებ ასეთი შინაარსით : პრინცო ბანკის გაძარცვას თუ დააპირებ, წინასწარ გაგვაგებინე, მძევლობა გვინდა შენს  ხაჭაპურებს. მე კი რა თქმაუნდა, ისეთი ძვირფასი ვარ, ისეთი სამეფო ხაჭაპური ….. თან  ისეთი იღბლიანი … ფრიალიო მყავს ჩემს ცხოვრებაში, ჩემი სახლუნიო,  ჩემი დედოფლუნიო. 
  • ჩემო მეფუნიო…..  სხვათაშორის მან  ესეთი წერილიც კი მომწერა, ნუ მარტო ჩემთვის არა მარა მაინც: 

შენი სიყვარული აშენდება როგორც კედელი,

ისეთი ძლიერი რომ არავის არ შეეძლება აღება,

არ არის შანსი თავიდან დაწყების კვლავ,

მე სიყვარულში ვარ ყოველთვის შენთან

მარადის შენი, შენი პრინცი იდილიო.

გეფიცებით  ეს რომ წავიკითხე ისე ისე ავტირდი რომ მარტო ჩემი სამყარო, სამყაროს ვიმეორებდი, ბოლოს კი იცით რა ეწერა?  მე მენეტრები, ა- მაგივრად ე- დაწერა წარმოგიდგენიათ? ეს ისეთი რომანტიკულია, მისი ლაპარიკი…

  • დიახ, დიახ, დიახ მე მიხარია რომ ასეთი, სრულყოფილი, ღვთაებრივი არსება აქაური ვარ, წვეთი სისხლი არ არის ჩემში არასხვაური (გალაქტიონი).
  • ღმერთო ჩემო, რა პრინცი ხარ!.
  • ოო ძვირფასო, ისე დიდებულად გამოიყურები ეხლა  დავინჩის შენი სახე რო დაენახა მონალიზას ხელახლა გადახატავდა, თან კვნესით იტყოდა-  ღმერთო დიდებულო, რა სრულყოფილი მზერა, ეშხი, სილამაზე და სრულყოფილება შევქმენიო,  სრულყოფილებაო, ზუსტი იტალიური აქცენტით. ხოლო შენი ფეხებიც რომ დაენახა ჰო მთლად გადაირეოდა და მოაყოლებდა: შენი ფეხებისთვის, მხოლოდ ზეცა არის ლიმიტიო, მე ეს დანამდვილებით ვიცი.
  • დიახ, დიახ, პრინცი იდილიო ყველაზე მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილება და არჩევანია ჩემს ცხოვრებაში, მე ვთქვი დიახ და გადავედი ცხოვრების ახალ  ეტაპზე, რომელიც სიყვარულითა და ბედნიერებით ბრწყინავს, ჩემი ცხოვრების ბრწყინვალე ფინალი ხარ, რომელიც მთავრდება სიტყვებით : ისინი ცხოვრობდნენ დიდხანს და ბედნიერად….
  • ბატონო პრინცო  როგორია თქვენი სამომავლო ხედვა? რას აპირებთ, აწი მომავალში?
  • რას ვაპირებ? გადავწყვიტე მივხედო, რთულ საქმიანობას და ჭამა-სმა ავაღორძინო, ჩემი აზრით, გასტრონომიაში მუშაობა დიდი ვნებააა. ასევე სამოქმედო გეგმაში შედის დავიმსახურო ის პატივი, რასაც განსაკუთრებული მოღვაწეობისთვის იღებენ.
  • რისი პატივი?
  • შევქმნა განსაკუთრებული საძმო „ მეფე და დათვი, უკაცრავად მეფე და ფრიალიო“ და მივუძღვნა ეს სამყარო ყველაზე ლამაზ ქალს, სილამაზის ეტალონს, ჩემს მეგობარს, სულის ამხანაგს, ჩემს სიყვარულს და სიკეთეს, ჩემს პრინცესა ფრიალიოს.
  • აუ მეც მომწონს ასეთი იდეალური საკონდიტრო, გულიიიიიიიიიიიიიიი ჩემგან.
  • ცა არის მშვიდი და თბილი, როცა პრინცი იდილიო არის აქ.
  • გმადლობთ ძვირფასო აღმატებულებო, ასეთი არაჩვეულებრივი ინტერვიუსთვის, ასევე ხომ არ დააფიქსირებდით თქვენს სამოქალაქო პოზიციას  ქვეყანაში მიმდინარე მოვლენების შესახებ?
  • ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  • ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ასეთი გახლდათ, ერთი- ერთი ყველაზე წარმატებული წყვილის ისტორიის ამბავი, რომელიც ხალხმა ეგრევე შეიყვარა. მათ გაუმართლათ  რომ ცხოვრების გზაზე ერთმანეთს შეხვდნენ, რაც მათ განვითარებას შეუწყობს ხელს. მართალია როგორც ამბობენ პრინცი ერთხელ უკვე იყო გაქცეული, თუმცა როგორც ჩანს მათი სიყვარული უზღვავია, და დაუოკებელი.  მათ თავიანთ სფეროში უკვე მიაღწიეს აღიარებას, რაც ისედაც ნათელია. მართალია „ხმები“ იმასაც ამბობენ რომ, პრინცის ახალი საქმიანობა – „კონდიტერობა“ ფრიალიოს არამზარეულური შეგრძნებებიდან გამომდინარეობს, თუმცა ჭეშმარიტი სიყვარული უზღვავია და დაუძლეველი, ვუსურვებთ ამ ხელახლად დანიშნულ წყვილს სიყვარულს, სიხარულს და უზღვავ ჭეშმარიტებას.

მომავალში კი გაგაცნობთ იმ წერილს რომელიც პრინცმა იდილიომ სპეციალურად ჩვენთან გამოაგზავნა რათა კიდევ ერთხელ დაემტკიცოს მისი გრძნობები ფრიალიოსადმი.   

დატოვე კომენტარი

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.